FAQ
HOE SNEL KUNT U MIJN VRAAG BEANTWOORDEN?
Wij beantwoorden berichten en e-mails in de volgorde waarin ze worden ontvangen en reageren snel. Wij reageren doorgaans binnen 24 uur na ontvangst van een bericht of e-mail.
KAN IK MIJN BEZORGADRES WIJZIGEN NADAT IK MIJN BESTELLING HEB GEPLAATST?
Nadat een bestelling is geplaatst, kunnen onze magazijnmedewerkers uw bestelling binnen 24 uur inpakken en verzenden, waardoor het slechts soms mogelijk is om adreswijzigingsverzoeken te verwerken. Als u een fout opmerkt, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail met uw naam en bestelnummer, zodat we uw pakket kunnen corrigeren voordat het wordt verzonden.
Er is geen garantie dat we het zullen halen, zeker niet als het ons magazijn verlaat, maar we doen er alles aan!
HOE LANG IS DE VERWERKINGSTIJD?
De verwerkingstijd voor uw bestelling bedraagt één werkdag vanaf de dag waarop u uw bestelling plaatst.
De meeste pakketten worden binnen 24 uur klaargemaakt, maar als ons magazijn uitzonderlijk overbelast is, kan de verwerkingstijd oplopen tot 3 werkdagen na uw bestelling.
ALGEMENE VERZENDINFORMATIE:
Ons magazijn verwerkt en verzendt alle bestellingen van maandag tot en met vrijdag (met uitzondering van feestdagen). Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, wordt uw pakket binnen 7-14 werkdagen verzonden.
WORDT MIJN BESTELLING IN EEN PAKKET GELEVERD?
Afhankelijk van de grootte van uw bestelling, ontvangt u mogelijk meerdere pakketten die met een tussenpoos van 1-2 werkdagen aankomen.
ITEMS NIET OP VOORRAAD/BACKORDER:
Als een van uw artikelen niet op voorraad is, laten we u per e-mail weten wanneer we verwachten de artikelen te kunnen verzenden. Indien de artikelen naar verwachting niet binnen twee weken weer op voorraad zijn, storten wij automatisch het aankoopbedrag terug.
ADRESWIJZIGINGEN:
Als u een fout opmerkt, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail met uw naam en bestelnummer, zodat we kunnen proberen uw pakket te lokaliseren voordat het wordt verzonden.
Er is geen garantie dat we het adres kunnen wijzigen, zeker niet als het pakket ons magazijn verlaat, maar we zullen er alles aan doen!
IK HEB EEN BESCHADIGD ITEM ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?
Onze excuses dat uw zending niet in perfecte staat is aangekomen! Neem contact met ons op met uw naam en bestelnummer voor verdere hulp.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Ga eenvoudigweg naar de link Volg uw bestelling op de startpagina of het hoofdmenu en voer uw trackingnummer in om te zien waar uw pakket zich bevindt. Als u meer hulp nodig heeft, staan wij altijd klaar om u te helpen.
WAAROM WERKT MIJN TRACKINGNUMMER NIET?
Vaak werken trackingnummers alleen voor binnenlandse bestellingen. Als uw trackingnummer niet werkt, laat het ons dan weten, zodat we kunnen controleren of uw artikelen correct zijn verzonden.
WAT KAN IK DOEN ALS ER IETS ONTBREKEN OF BESCHADIGD IS UIT MIJN BESTELLING?
Als een artikel dat u hebt gekocht ontbreekt of beschadigd is, neem dan onmiddellijk contact met ons op om het probleem op te lossen.
We hebben een geld-terug-garantie die 30 dagen geldig is voordat uw bestelling wordt afgeleverd, dus zorg ervoor dat u binnen deze periode contact met ons opneemt. Om ons te bereiken kunt u het tabblad 'Contact' gebruiken of een e-mail sturen naar info@siressentials.nl
HOE LANG DUURT HET OM MIJN BESTELLING TE ONTVANGEN?
Dit is afhankelijk van waar uw bestelling naartoe wordt verzonden en hoe dicht deze zich bij ons magazijn bevindt. Onze uiterste besteltijd is 12.00 uur (GMT+01.00 uur). Bestellingen worden binnen één werkdag verwerkt. De transittijd voor bestellingen bedraagt 7-14 werkdagen (maandag tot en met vrijdag). Leveringsgegevens vindt u in uw bevestigingsmail.
In welke staat moeten de producten zich bevinden om te worden geretourneerd?
Alle producten moeten worden geretourneerd in dezelfde staat waarin ze zijn ontvangen (in de originele verpakking en ongebruikt).
WIE BETAALT DE VERZENDKOSTEN?
Bij defecte producten vergoeden wij deze kosten voor u. Voor alle overige retourzendingen (inclusief klachten) dient u echter wel de daadwerkelijke retourverzendkosten te betalen.